Passa al contingut principal

PREGArock: Mejor contigo

 


Bon dia!
Comencem la jornada amb aquesta cançó que parla d'una relació d'amor molt profunda. Et deixo un parell de preguntes perquè les comenteu:
  • De qui creus que pot estar parlant la cançó?
  • Quina frase de la cançó t'agrada o t'impacta més? Per què?
Ya no siento la necesidad de buscar a nadie más que a ti.
Yo no tengo nada que ocultar, lo que ves es lo que hay aquí.
Aquí es donde me quiero quedar, probé y nada me sabe igual sin ti.
La vida a mí me sabe mejor contigo.
Más dulce que la miel y mejor que el vino.
Desde que tú llegaste yo soy testigo.
La vida a mí me sabe mejor contigo.
Sale el sol, luz en mi camino cada vez que te miro.
Sale el sol, llenas mis sentidos cuando estás conmigo.
No pares de mirarme, que contigo veo lo que no se ve.
No encuentro maneras de alejarme, si encontrarte fue lo que me hizo ser.
Que lo que fui no te detiene, llenas lo que conviene mejor para mi.
Estoy mejor aquí, lejos de ti no soy capaz.
Sin ti me siento a la mitad, no te asustó mi realidad.

Amb facilitat una cançó cristiana que no esmenta el nom de Déu o Jesús es confon amb una cançó d'amor, perquè les emocions que senten són idèntiques en molts sentits. En aquest cas, els cantants són cristians i van compondre aquesta cançó per parlar del seu amor vers Déu. I a tu?, t'agradaria viure un amor així? T'animo a repassar la lletra i repetir-te la pregunta de nou: Vull un amor així? M'agradaria sentir-lo?

Que tinguis un bon dia!

Comentaris